11/11/11

I fredags så var det ju 11/11/11. Då blev det fullt upp för prästerna,eftersom alla gifter sig/döper sina ungar vid sånna udda datum. Nästa år är det det sista 12/12/12, sen får man vänta ett helt millennium på ett sånt datum igen... Och just 11/11/11 är väldigt udda oxå, eftersom det ENDAST är 1:or.  Men nog pratat om det...
Skolan firade 25 år så det var konsert i aulan,nåt jävla band som spelade, sen var det hambrugare till lunch med chokladpudding till efterätt. Härligt!
Till middag åt jag tacos och sen gick jag till centrum, mötte upp Jenni och vi hyrde film och köpte snacks. Sen gick vi och hämtade hennes lillasyster som hade varit på disco. Sen gick vi till Jennis hus och vi kolla vem som åkte ut Idol och det var Andre, vår lilla reggaepojke! Men sen kom Espri och vi såg filmen vi hyrde vilket var It's kind of a funny story, enda problemet var att den inte var så funny..
Sen titta vi på filmen 11-11-11, bara för att, men den var typ inge bra alls, se den ej!
Efterrätten i skolan.
Filmerna vi titta på.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Sara Abdullahi

Rösta på min bild, nr 3. Hjälp mig att vinna!

;D



http://nathalieelina.devote.se/blogs/13782719/-----finalisterna-i-fototaevlingen.htm

2011-11-12 @ 18:21:15
URL: http://saraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0