4 november

Hejsan hoppsan, i fredags så hade jag tjejmiddag, firade min födelsedag dårå. Det började 17.30 och det var över runt 20.00 typ. Dem som var där var Jenni,Johanna,Sofie,Sabina,Madde,Ronja och Josefine. Vi åt klyftpotoatis med kött och championsås + sallad till middag, vilket var gott som fan! Sen öppnade jag presenterna och av Jenni och Johanna fick jag en fin tröja och ett par örhängen. Av Ronja fick jag två biobiljetter, av Josefine fick jag massa badsaker och av Sabina ungefär samma sak, + chokladask och av Madde fick jag en bodylotion och ett nagellack.
Efter att ha öppnat alla presenter och tackat alla så var det dags för tårta, en hemmagjord frukttårta, banan,kiwi,vindruvor och hallon. Alla verkade gilla den så det var ju bra. Sen drog alla hem och jag och pappa städe upp lokalen vi hade varit i och sen kom Julius hem till mig, Vi kollade Idol och Jersey Shore haha. Sen sov han även över.
min tårta
Sofie och jag.
Detta fick jag av Josefine.
Maddes present
Sabinas present
Ronjas present
Johanna och Jennis present.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0