Lördagsgodies

I lördags så städa jag mitt rum så det såg hyfsat ut igen, sen så gick jag till centrum för att lämna tillbaks en film och syster hängde med då, snällt!
Sen kl 17.00 så var det besök hos oss, en familj med två små barn, skitsöta! Så vi lekte med dom. Sen kom Elena, (min systers kompis), så jag var med henne ett tag och vi fikade medans syrran var och lekte med ungarna.
Sen runt 22.40 så kom min Älskling och hämta mig så åkte vi hem till dem. Han hade varit och krökat med lagkompisarna så han var lagom påverkad, hah!
Runt 5.00 på morgon så vart vi båda kissnödiga, så vi vaknar och går på toa och såklart så kan inte Julle somna om sen så han håller mig vaken oxå, så vi kollar ett avsnitt Simpsons som jag hade på min data. Sen blir vi hungriga så vi börjar äta kalkon och kolla på pokemon på tvn. Sen tillslut så la vi oss och somna om.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0