HÖSTLOV!

Det är fucking höstlov nu ju, yey!
Men det är redan måndag, har gått skit fort..
I fredags så skulle vi gå till skolan 8.20-15.30 som vanligt och vi skulle haft prov på morgonen. Men så försover man sig och tänker "FAN DÅ" men så får man reda på att läraren ändå inte är där och vi börjar 12.30 då vi ska redovisa, and thats it! Så jävla skönt, så man sover ut, kommer till skolan, lyssnar på allas redovisningar, redovisar själv och sen går man hem igen. Awesume!
Senare möter man upp sin pojke i centrum, som har en grön ballong i handen, lilla barnet!
Efter middagen drog jag till Jenni som satt barnvakt åt sin granne, så jag gjorde sällskap där. Sen kom även Mollie och kort därefter även Espri. Vi satt och kollade Idol och tack och lov så åkte Linni äntligen ut! Fattar inte vad hon gjorde där överhuvudtaget, ingen vidare talang där inte..
Runt 22.00 så drog Espri och Mollie, men jag och Jenni myste fram till kl 02.00. Det var mysigt!
NEJ LINNI DU ÄR INTE BRA PÅ ATT SJUNGA, TYVÄRR! :/

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: den c00laste i din släckt!

hon är c00l och bra!!



hejdå!

2011-11-03 @ 03:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0