Lördag 22 okt

I lördags så drog jag och min kära pappa till Gym och Sim för att träna. Vi höll på ett bra tag i gymmet, hade ingen riktigt koll på klockan men typ 1 h 30 min. Jag brände runt 500 kalorier. Sen skulle vi simma också, men så efter att vi simmat i ungefär 10 min så säger en röst i högtalaren att simhallen stänger. Så ja, det vart en kort simtur för oss helt enkelt..stänger 17.00 på en lördag vafan är det för tider? Det är ju då man har mest tid till att träna liksom.
Men sen gick vi och handla och hyrde filmen Rio, så drog vi hem, åt middag och så. Runt 21.30 kom Julius från sin match, de vann med 3-0. Så duktig! Så åt han mat och efter det satte jag, Julius och pappa i mitt rum och åt popcorn och kollade på filmen. Den var rolig.


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Snart är det helg :D

Har du något speciellt planerat? ^^

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0