1 september

Ojj då var det redan höst! Vädret går lite upp och ner,regn,sol,regn,sol...antar att den inte riktigt kan bestämma sig för om det fortfarande ska vara sommar eller bli höst?
Idag har vi bara hållt på med vårt UF företag hela dagen, och Jossan och jag hoppade in i Sabina och Oscars grupp. Så inga egna designade koppar här inte... Nä nu är det primus termosmuggar som gäller. Tycker det är lite synd eftersom jag var fett taggad på vår ide, och vi hade liksom åkt både till IKEA och Panduro för att kolla på varorna och så..Känns ju som slöseri med tid...menmen vad ska man göra?
Var med Julle idag efter skolan oxå, vi badade i mitt badkar, det var mys.
Nu är han på sin träning, snart är han klar och då hämtar dom mig så sover jag där idag igen.
Imorn är det skolans dag. Vårat tema är blått. Trevligt!!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0