29 september

åh det har vart en otroligt soft dag idag!
Hade sovmorgon till 12.30. sen slutade man 14.30. Så endast 2 timmar i skolan, inga jobbiga lektioner heller direkt, på "konferans och reception" som lektionen heter så skulle vi gå till 2 receptionister som fanns i Vallentuna och ställa några frågor bara, efter det hade vi klassråd en halvtimme och sen var det slut. Skön stämning var det i klassen, vilket jag inte kännt på länge, så det var härligt.
Och så får man inte glömma att nämna det absolut underbara vädret vi hade idag, strålande sol, och det var varmt oxå! Man behövde inte ens en jacka! sommarväder verkligen! Förmodligen sista gången i år :(
Idag var det även exakt en månad sen vi började i skolan, och då tänker man - VA? BARA EN MÅNAD??!!, jag vet det känns som typ ett halvår redan...
Sen har man spenderat resten av dagen med sin älskling, och vi hade det mys som vanligt. Han ska även sova här så jag väntar på han nu, han är här om 10 min.
så fin

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0