hejsan!

Hej och hå Nu har jag inte bloggat på en vecka. Haft lite torka. Sorry för det. Men man kan ju inte alltid vara igång eller hur? hoppas ni förlåter mig alla fall. Nu är ju helger redan här igen! Ska berätta lite vad jag gjorde förra helgen.
Förra fredagen var ju jag med Madde,Sabina,Josefine och Frida. Vi köpte pizza, inte jag då som käkade hemma. Sen åkte vi hem till Madde, de åt sin pizza, sen fixade vi oss lite och sen drog vi till Ormsta och var hos nån som hette David. Men vi drog snabbt därifrån och drog hem till kevin istället,där trevligt folk var.
I lördags kom min systers utbytesstudent från Spanien. Jag var med Julius lördag,söndag.
Moadde kör bilen fult med tjejor!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0