I love weddings!

Åh gud jag älskar bröllop, det är ett så underbart firande,man firar liksom att två människor som älskar varandra lovar att leva med varandra livet ut, vad som än händer. De förklarar sin kärlek för varandra och alla gästerna ser hur otroligt mycket de älskar varann och stämningen är underbar och allt är frid och fröjd. Inget kan få en må dåligt den dagen. Jag har varit på två bröllop i mitt liv,ett i Sverige och ett i Ukraina. Det var betydligt mycket roligare i Ukraina. Det är kul att man har sett det från två olika länder, helt andra kulturer och det är helt annorlunda.
Någon gång ska jag gifta mig, med min pojkvän som jag har nu, och det ska vara helt underbart!
Jag ska vara så vacker, fixad från topp till tå, finaste klänningen,de finaste klackskorna du kan hitta och vackraste frisyren, prydd me de finaste smyckena,snyggt sminkad och hålla i en underbar fin lila bukett och min kille ska stå där med sina fina ögon och titta sådär sött på mig för att han han inte kan slita blicken ifrån mig och vi ska vara så glada och sådär äckligt lyckliga hela dagen. ♥
typ en sån här klänning vill jag ha på mig.
och typ sånna här smycken.
typ sånna här skor.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0