26 april

Idag skulle man vara i skolan 8, då gick jag,Sabina, Jossan och lärare till Ica och handla baguetter och pålägg till vårt programråd. Sen hade vi programrådet då, det var en uppgift vi hade, att planera och genomföra ett programråd. Det har varit väldigt stressigt eftersom det har varit mycket och göra och lite sammarbete i gruppen,tyvärr.
Efter skolan så gick jag och älskling (har saknat han!) till gym & sim för att käka sallad. Den var väldigt god och väldigt mättande. Köpte glass efteråt och det var inte mycket kalorier i den glassen inte, endast 25 kcal!
så tips till er som gillar sött men inte vill bli feta (alltså alla), ät isglass!
min sallad
Calippo glass
lite kalorier

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0