3 april

Hade en lektion idag, fett chill! När den var slut följde jag med Jossan till Ica så hon kunde köpa sin pizza till lunch, sen drog jag hem och käka, spagetti och köttfärs åt jag, gott! Sen kollade jag två avsnitt Bigbrother. Sen kom Ronja hem till mig och vi fikade lite sen drog vi till ett dagis för Ronja skulle klippa en tjej där, när det var klart gick vi till Biscotti, drack lite kaffe, sen var det dags för oss att gå skilda vägar, såg min gamle lärare Björn oxå, trevligt! :)
Kolla nyss klart Desperate housewifes, syskonen sitter och chillar i mitt rum oxå, dem knasbollarna!
fågel kolla Bigbrother med mig, sötis♥
gofika at my place
Ronja på Biscotti

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0