måndag 27 aug

(skrev nyss detta inlägg men det försvann när jag klicka på publicera, så nu har jag skrivit det en gång till,hatar när det händer) men allafall, måndag igen! Börja kl 10 med samhällskunskap och efter lunch hade vi naturkunskap och då kolla vi på en film om djur och efter det fick fröken en impuls ide att vi skulle åka till naturhistoriska museet så det gjorde vi och när vi kom dit så var det tydligen stängt så det var ju bara att åka tillbaka. haha fail..
Jag och Jossan åkte till Täby C och käkade donken och sen fixa jag praktik på Kappahl och Jossan handla lite på H&M. Sen kände vi oss nöjda och begav oss hemåt. Nu ska jag kolla på Charlie Sheens nya program som faktiskt har premiär idag, nämligen Anger management. Den är säkert rolig :)
 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0