skolan igen efter ett härligt sommarlov

Hejsan idag var det första dagen i skolan efter lovet och så ska det regna oxå, som om det inte var tillräckligt jobbigt att skolan börjar igen...Tur att det är fredag imorgon då :)
Men iallafall dagen börja 8.20 med upprop då vi fick busskort och vi har även fått en ny grabb i klassen! Sen hade vi naturkunskap, lunch, samhällskunskap och sen sluta vi kl 14. 
Så jag gick hem och stoppa i mig lite mat och kollade på familjen Kardashian som för övrigt är typ mitt favoritprogram haha!
Sen gick jag ner med Sofie till centrum och där mötte vi Mollie och Jenni. Vi gick till Biscotti och spelade kort och bara hängde. Det var mys. Nu är jag nyduschad och sömnig så ska nog snart hoppa i säng faktiskt.
första dagen avklarad, såhär glad är man för det!
kortspel på Biscotti, Sofie ville verkligen inte vara med på kort.
konstig växt jag blev facinerad av. 
 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0