Täby C

Tjenare! Idag så har jag varit i skolan som vanligt och efter skolan åkte jag,Jenni och Johanna in till Täby och där mötte vi upp Mollie. Vädret hade ju ändrats totalt från att ha varit molnigt till stålande sol och då blev det lite för varmt för alla som inte hade sommarkläder på sig. Gick in på H&M och köpte en klänning och svarta jeans. Satte på mig klänningen direkt så Jenni kunde ta på sig mina kläder som jag hade (tröja och shorts) eftersom hon tyckte de var lite för varmt i sin stickade tröja och jeans. Efter det så åt vi på donken och så kom även Sofie och Jarruwan. Sen köpte jag strumpbyxor,nagellack och present till Jenni som fyller imorgon!
Så passade jag på att åka hem med föräldrarna när pappa hämta mamma från jobbet.
klänning 100 kr
såhär ser den ut bakifrån
Jeansen jag köpte, 99 kr
strumpbyxor 79 kr, nagellack 39 kr.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0