Annandag Jul

Mellandagsrean börja ju idag så jag och Carina åkte in till Täby för att fynda lite. Vi shoppa i typ tre timmar och jag fick med mig 4 tröjor, örhängen, 2 nagellack, hårspännen, torr schampo, glitter spray och mascara. Allt för bara 600 kr! När vi var klara så käka vi på Kina restaurang. När jag kom hem så hade vi gäster, min äldsta faster + familj var hos oss så jag fika med dom ett tag. Sen kom älskling och hämta mig och ci åkte till Kista och kolla bio. Vi såg 'berättelsen om Pi 3D' och den var bra. Har haft en supermysig dag! alla tröjorna kosta totalt 350 kr. snacka om fynd! Två översta från Cubus och de under från H&M. Den svarta tröjan är grön på baksidan.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0