Världens yngsta mamma

Lina Medina föddes i Peru år 1933. När hon var runt 8 månader så fick hon sin första mens och när hon var 4 år hade hon kommit in i puberteten och fått både bröst och pubeshår. Undersökningar visade att hon var lika utvecklad som en vuxen kvinna.
När Medina var 5 år så tog föräldrar tog henne till sjukhuset för att undersöka hennes stora mage (som man trodde var en tumör). Läkaren kom fram till att hon faktiskt var gravid i sjunde månaden. Några månader senare föddes hennes son Geraldo (2,7 kg) med kejsarsnitt.
Sonen trodde att hon var hans storasyster fram tills han blev 10 år.
Pappan blev anklagad för incest och arresterades. Inget kunde dock bevisas, varpå han släpptes igen.
Lina avslöjade aldrig vem barnets far var eller omständigheterna kring graviditeten. En utav doktorerna trodde att Lina kanske inte visste själv då hon inte kunde ge några precisa svar.

Det här tycker jag är helt sjukt. 5 år liksom, ens liv har i princip börjat! Man vill ju inte ha ett barn när man är så liten, jag kommer knappt ihåg vad jag hade för mig när jag var 5 år liksom. Jävla pedofil som förgrep sig på henne! (tror knappast hon var med på det direkt)

http://hbt.ifokus.se/articles/4d714d29b9cb46222d05fa8c-varldens-yngsta-mamma 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0