13 feb

Idag har varit en vanlig måndag, engelska på morgonen då vi övade lite till provet vi har nästa vecka, på nästa lektion så hade vi uppgift att jämföra priser på ekologisk och inte ekologisk produkt och det var en hel lista med produkter.. så jag,Sabina och Oscar letade runt på COOP efter alla svaren... tog typ en timme så vi kom försent till idrotten. Slutade efter idrotten då drog jag hem och duschade, sen la jag mig i sängen och somna kort efter det. När jag vaknade så käkade jag middag och såklart var det samma mat som i skolan, alltså korvstroganoff med ris, jag fattar inte, dem lyckas alltid laga samma mat som jag får i skolan(?)
Men så satt jag och kollade på Familjen annorlunda med föräldarna, varför skaffar man så jävla många barn, förstår inte det.. Men alla är vi olika.
Så ska vi gratta min älskling som vann matchen idag mot järfalla med 6-2! Grattis sötnos du är bäst!♥
så fin!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0