14 januari

Lyckades klara mig igenom fredag den 13 utan några olyckor. Skulle varit med min vän Jenni på kvällen men planerna sabbades när hon sa att hon skulle på bio,så det var ju synd :/
Så jag satt hemma, käkade tacos sen somna jag till efter det, var så himla trött hela dagen igår! Jag är iofs alltid trött men igår så var det EXTREMT! Fick kämpa för att bara hålla ögonen öppna, så illa var det...tyvärr.
Men runt 9 så kom Julle och så åkte vi hem till han, vi kollade på en film som gick på TV, hur man blir av med en kille på tio dagar. La mig efter det. Just nu ligger jag i soffan i vardagsrummet med katten Mandela vid mina fötter, sä söt så man smälter!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0