2012

Nu är 2012 igång, har varit det i två dagar nu. Hur invigde ni det nya året?
Ska berätta om mitt nyår tänkte jag. Först var vi hemma hos Julius och åt middag och så, till förätt åt vi toast skagen, till huvudrätt vart det baconlindad oxfile med klyftpotatis och till efterätt vart det pannacotta. Mumma!
Sen åkte vi hem till mig och vi var framme runt 21.00. Sen kom faster och hennes man oxå så satt vi alla vid bordet och hade trevligt. Vid tolvslaget gick vi ut och smällde raketer förstås, fick se massor med fyverkerier. Så vi var hemma hos mig resten av kvällen och runt 6 på morgonen åkte vi hem till Julius.
förrätt
vanilj och choklad pannacotta
bror,julle och pappa
bror och älsklingen
och såklart pippifågel var med

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0