27 jan

tjena fiskfena!
Vad har ni haft för er idag? Själv har man haft sex och samlevnad hela dagen. Jävligt chill faktiskt. Först så fick vi se stand-up typ 45 min, sen fick vi kolla på en halvtimmes film om sex, och det var tecknat, haha.
Sen var vi indelade i olika grupper och så skulle man gå till olika stationer för att prata om olika saker. Sen följde Sabina med mig hem, Så åt vi tårta och chillade, sen när hon gick till bussen så mötte jag upp Julle, så chillade vi en liten stund innan han skulle iväg han oxå. Efter det har jag tagit en powernap, käkat middag och tagit en dusch och pratat med Ronja i tele i omgångar. Hon orka inte åka hit och jag orka inte åka till henne för det är så komplicerat, så vi har pratat i tele istället, haha.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0