9 januari

Hejsan!
Idag drog jag och älskling till Täby C för att shoppa lite, vi var väl där runt kl 16. Så vi hade väl drygt 3 h på oss bara, inte värst lång tid enligt mig men fick med mig en del allafall. De mesta från H&M som vanligt. Köpte en BH,tights,kofta,shorts,tofflor,läppglans,jacka från H&M och örhänge från ur&penn och klistermärken från accessorize som jag tänkte pynta datan och mobil med. Jackan köpte jag därför den jag hade innan hade sömmen gått upp så vi reklamerade den och köpte en ny för den jag hade fanns inte kvar längre,eller bara 1 fanns kvar och det var tyvärr ej min storlek. Julle fick med sig 2 skjortor från H&M och ett par hörlurar från teknikmagasinet. Sen köpte vi hem mat från Subway och åkte hem med mina föräldrar hem till mig. En liten stund efter vi käkat så skulle Julle iväg på träning.
jacka, 499 kr¨
kofta 75 kr (tidigare 249)
tofflor 30 kr (tidigare 149)
shorts 50 kr (tidigare 99)
tights 50 kr och BH 75 kr,(båda tidigare 129)
läppglans 20 kr,klistermärken 26 kr.
örhänge 35 kr(tidigare 70)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0