ÄNTLIGEN FREDAG!

Yes nu är det fredag, mhmhm!
Var i skolan idag, hade svenska B på morgonen, vi kollade på en film, Stolthet och fördom. Har redan sett den en gång förr men eftersom vi antagligen kommer ha frågor om den så är det bra att friska upp minnet, plus att man inte kan sova i dom obekväma stolarna. Sen var det lunch och efter det hade vi info & layout B, skulle sluta halv 4 men fick sluta typ vid 1, skönt! Då gick jag hem och somna nästan med detsamma, drömde att jag bet i något och så blev nästan alla mina tänder lösa, och en tappade jag. Det var sjukt obehagligt.. snacka om hur glad jag blev när jag vakna och insåg att mina tänder satt där dom skulle!
Har käkat middag nu och väntar på att älskling ska komma.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0