Igår 3 Jan

Igår så cyklade jag för första gången i år. På en träningscykel hemma hos Julius,cyklade i en timme. Det var skönt men har fett ont i röven nu för sadeln var så obekväm. Det är ju synd att det ska vara så..
Sen kollade vi på film, Walk the line, den handla om Johnny Cash liv. Den var riktigt bra, jag gillar filmer som är baserade på sanna historier och inte bara massa påhittat.
Sen såg jag och hela Julles familj + Kalle på junior vm, det var semifinal mellan Sverige-Finland. Sverige låg under med 2-0 men det vände sen och då vart det 2-2, sen 10 min övertid men inga mål så Sverige vann på straffar. YES! Haha hela Julles familj hejade på Finland men jag och Kalle heja ju på Sverige.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0