NU ÄRE 10 JAN

Nu har kl passerat 12 slaget och det menas att snart är det läggdags om man ska orka upp imorgon för då börjar skolan igen! De flesta började igår, exempel mina syskon men inte jag,tur det! Börjar 10 imorgon så man får sovmorgon, så det är ju bra allafall, om man nu ska försöka vara positiv med att lovet är slut.. Då var det dags att invänta nästa lov bara, det är ju rätt snart ändå, typ vecka 9 är det sportlov och det är ju bara 7 veckor kvar,(drygt 2 månader) och sen kort efter det är det påsklov ju.
Har äntligen fått garderoben för mig själv nu! Som jag längtat efter det! Har delat den med syrran hela livet, så jävla trångt det var.. fick pressa in kläderna, vissa kom inte ens in så de fick hänga på en stol istället. Men NO MORE!
Så ska fixa om min garderob nu tänkte jag och sen sova. Godnatt på er!
förut fick jag pressa in alla dessa kläder in i en enda hylla, Ni kan ju tänka er! Kanske inte syns på bilden heller hur mycket det egentligen är, men det är mycket och hyllan är ca 30 cm hög och 45 cm lång.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0