tisdags 17 jan

Hejsan! Igår så var Julle ledig från hockeyn så då passa vi på och göra nåt kul!
Så vi åkte till Täby C, jag gick in på H&M och fick med mig en tröja och ett halsband därifrån. Sen fikade vi på Green Drizzle. Jag åt cupcake och Julle åt cheesecake,varsin juice till det oxå. Sen när vi hade fikat klart så testade vi på 5D attraction. Det var en upplevelse, men kosta 50 kr per pers och man kollar bara i 4 min typ, så det var lite dyrt.
Sen åt vi Subway, MUMS! När vi ätit klart drog vi och kolla på bio, vi såg The Stig Helmer story. Den var sådär faktiskt. Sen åkte vi hem,Julle drog och spela bandy i ormstaskolan men efteråt kom han hem till mig och sov här.
sjukt mysig, 50 kr.
klockhalsband,50 kr. (inte riktig klocka såklart)
fika på Green Drizzle
älskling med sin cheesecake

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0