13 juni

Hej idag har jag åkt med klassen till någon äventyrsbana i Älta. Hade tänkt hel fel med tiderna vi skulle åka, en timme senare var jag inprogrammerad liksom.. så ringer Jossan 10 min innan tåget går och undrar vart jag är och jag blir lite förvånad och fattar typ inget för jag trodde jag hade en hel timme på mig, men så det va bara och klä på sig och springa till tåget. Haha fett fail av mig!
Men iallafall så kom vi dit och gjorde teambuilding, alltså olika övningar i grupp och sen gjorde vi personlig utveckling som var att man skulle utmana sig själv, alltså uppe i luften oxå!
Vädret har varit sådär, fram och tillbaka mellan sol och regn..
Sitter typ och kollar gamla avsnitt av bigbrother i brist på annat.
såhär högt uppe var jag
Georg som var duktig och utmana sig själv på alla sätt, trots rädslan.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0