29-30 maj

I tisdags så käka jag och Julle på Subway som nyligen öppnat i lilla Vallentuna centrum. Skitkul,eftersom det är gott!
i onsdags så drog jag, Julle och Jennifer till Ica efter skolan för att köpa student gossedjur som man hänger runt halsen, Jennifer köpte till sina kompisar och jag och Julle köpte till min syster. Efter det åt jag och älskling på Biscotti, jag åt kyckling curry pasta som är så gott och han åt ceasarsallad. Självklart åt vi ju efterätt, jag åt kladdkaka och han tog en daimtårta. Sen åkte vi hem till hans kusiner för att hälsa på hans mormor som var där på besök (hon bor i finland). Sen åkte vi hem till Julle, sen skulle han på gubbskiva så jag åkte hem till mig och plugga, sen sov en full Julle hemma hos mig, mys!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0