lördags, 9 juni

Igår så var jag med min kusin Carina. Vi åkte till Täby C där vi först shoppa lite. Jag köpte tre tröjor, en hatt,behå,lim och glitter. När vi var klara med det så åt vi på donken och vi testade mcwrap, jag tog sweet chili chicken och dem hade verkligen dränkt den i chilisås så jag kunde knappt äta.. jag var tvungen att svalka med glass. Men annars var den god, bortsett från det där. När vi ätit klart så kolla vid på bio, vi såg what to expect som är en komedi. Det krångla i början för det var ingen översättning så dom stängde av filmen för att fixa det och så. På grund av det så fick alla en biobiljett för besväret, nice! Filmen var rolig för övrigt. När filmen var slut åkte vi hem till Carina och chillade där, sen åkte jag hem typ vid tolv.
tröja från MQ, 99 kr.
tröja från MQ, 123 kr.
tröja från BikBok, 99 kr.
hatt från HM, (80 kr) bandlös BH från BikBok (99 kr)
lim och glitter från Panduro, 75 kr sammanlagt.
biobiljett

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0