6 mars

Hade bara en lektion idag, så jag slutade 11.40. Så då drog jag hemåt,käka lite mat och kolla tv. Sen kom Julle efter en timme och då så fixade vi oss till skivan. Sen drog vi till Axel och förade lite och sen åkte vi in till stan. Skivan var på Livingroom. Käkade potatis och kyckling till middag och sen var det citronkaka till efterrätt. Julle höll ett gulligt tal till klassen. Vid 10 var det dags för mig och Julles päron att sticka för då börja efterfesten. Synd att man inte fyllt 18 än :/
Har dessutom 9 månader med älskling!♥
såhär såg man ut
tema: maskeradbal
stor,större,störst.
middagen
efterrätten
Älskling blev klassens bror/bäst

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0