hektisk vecka!

Måndag igen, fick reda på mitt egelska betyg och jag fick VG, dagens höjdpunkt faktiskt för sen har det inte hänt så mycket mer, hade gympa ute och det var blåsigt och kallt som fan och vi skulle springa samt kasta kula som vägde bly. Sen har jag varit hemma, pluggat och kollat bigbrother. Med andra ord, en tråkig dag helt enkelt! Är skit trött oxå, helt slut är jag.. har prov på onsdag i samhällskundskap, en uppgift i svenska som ska vara inlämnad så fort som möjligt (ingen liten uppgift heller, 5 sidor ska den va minst) och så har vi en uppgift i konferans reception som ska vara klar på fredag då vi ska redovisa den, ska även göra en liten redovisning om företaget på fredag, plus att syrran tar studenten på torsdag. Så jag är lite småstressad över detta, vem blir inte det när det är mycket på gång samtidigt?

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0