lördag 17 nov

Tja jobbade ju hela dagen idag, 10-17.
På kvällen åkte jag och älskling till en restaurang i stan för att träffa Julles mamma och hennes väninna. Vi käka där, jag åt grillad fläskfile med tzatziki och till efterrätt åt jag creme brule som är en vaniljkräm med smält socker ovanpå, det var himla gott! Tack till svärmor som bjöd på det hela!
När vi var klara där åkte vi hem till svärmors väninna och hängde där ett tag och sen åkte vi hem till älskling. Där var Julles pappas kompis med sin tjej och nyfödda unge som var typ två veckor, jag smälte när jag såg bebisen. Jag fick hålla honom ett tag, han sov så sött i min famn lilla killen.
Nu är vi hemma hos mig och ska sova; helt slut båda två!










Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0