torsdag 15 nov

Hej idag börja jag kl 10 med samhällskunskap och provet vi skulle ha blev uppskjutet till nästa vecka istället, awesome!
Sen vare lunch och sen hade vi religion och den lektionen gick åt att lyssna på studentcity som berätta om skiva/flak. Har haft två såna besök förut från andra företag men har aldrig blivit något av det så hoppas verkligen det blir av denna gång,det är ju faktiskt sista chansen!
Efter skolan så träffade jag min käre vän Ronja som jag inte träffat på aslänge och jag fick ett par jättefina örhängen i present av henne. Man tackar! Sen drog vi och fika på Biscotti, åt hallonpaj med vaniljsås och drack te. Vi var där i typ två timmar, hade massa saker att berätta för varann. Det var mys!
Sen drog jag och bror och gymma.
Nu ligger jag utslagen i sängen och ska sova, när jag vaknar är det fredag.

fina örhängen jag fick






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0