lördag 13 april

Hej idag har jag jobbat från 10-18. Börja egentligen 12 men det hade jag missat, vakna kl 9 och stressa som fan för att hinna och när man är där så får man reda på att man börjar 12 liksom...Hade vaknat och stressat helt i onödan!
Men men ingen större skada skedd, får börja en timme senare imorgon bara.
Just nu tar jag det lungt med älskling, vi är helt slut båda två. Han har varit på kryssning med sin familj från igår till idag så jag har fått lite saker därifrån. Jag fick två björn borg trosor, två choklader och två angry Bird läsk. Tack så mycket!
Tänkte faktiskt läsa lite bok och sen sova, älskling har redan somnat haha. Roliga vi är, orkar inte vara vakna längre än till tio en lördagkväll. Haha men är man trött så är man!

Godnatt folket!



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0