Söndag 21 april

Hej idag har jag jobbat från 10-17 och efter det gick jag till Åhléns och bytte ut den orangea koftan som jag köpte i fredags till fyra böcker istället. Nu får jag ta och sluta köpa böcker, har ju tillräckligt redan men den anledningen har inte stoppat mig förut haha.
Sen fick jag skjuts hem till älskling från Täby av hans kusin och bror, riktigt schysst!

Juste idag läste ut Alex Schulmans bok 'Att vara med henne'. Den handlar förstås om hans kärlek till sin fru Amanda.
Boken var bra, den var mysig. Enda dåliga var att den var så tunn, endast 200 sidor.

Men nu ska jag verkligen sova,godnatt!

boken jag läste ut idag

böckerna jag köpte

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0