Bengal katt

Asso jag vill ha en bengal katt! Kommer definitivt köpa en när jag flyttar hemifrån, även fast dom är dyra. Kostar som minst typ 5000 kr och kan gå upp ända till 20 000 kr! Sjukt dyrt men det är ju en renras och dom är ju alltid dyra.
Satt igår och kollade massa bilder på dom och idag när jag skulle till gymmet så såg jag en bengal katt i mitt område så jag börja ta kort på den och ägaren såg det så jag börja prata med honom och sa att jag tyckte att bengal katter var så fina och så fick jag ett visitkort av honom på stället han köpte katterna ifrån. Det är typ ett tecken på att jag ska skaffa mig en sån katt!


kissen jag såg idag




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0