Invigning i Täby centrum

hej idag var det invigning i Täby centrum, 60 nya butiker och restauranger öppnade för första gången idag kl 12. Nice!
Jag jobbade från 11-20. Köpte ett par fina klackskor för 99 kr på dinsko innan jag började jobba. Älskling kom kl 14 för att äta lunch med mig. Vi åt på den nyöppnade restaurangen Vapiano. Jag åt någon pastarätt och han åt ceasar sallad. Sen åt vi tryffel till efterrätt. Det var gulligt av han att komma och luncha med mig, min bästa!
Sen fick vi välja en tröja på jobbet som vi fick köpa för halva priset. Köpte en svart, ganska tunn tröja med paljetter på ärmarna.
Nu ska jag och älskling sova. Godnatt! :-)





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0