Tisdag

Hej idag ville inte hunden Anton gå upp ur min säng för att bli rastad, nä han ville hellre sova vidare med mig. Först kom pappa in sju på morgonen och försökte ta ut han på en promenad men då vägra han och sen vid tolv kom syrran och försökte men icke! Gosbollen min :-)
Men iaf idag har jag och syrran gått till Vallentuna trafikskola och frågat vad vi måste göra för att få körkort. Sen på kvällen körde jag,syrran och Sara zumba. Fast det var en vikarie istället för den riktiga zumba instruktören och hon var inte en zumba instruktör egentligen så det var inte lika bra då :-(
Sen gick vi till Ica och handla och när vi kom hem kolla vi idol och svenska Hollywood fruar och asso Gunilla är ju bara för mycket!
Har fått värsta blåsorna under hälarna, först på ena foten och sen andra.. Gör ju skit ont när man går! Men har spräckt dom så vätskan runnit ut så det gör inte lika ont längre :-)

inte så fräscht kanske men har inga andra bilder från idag

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0