Zumba

Hej idag har vädret varit väldigt konstigt, från strålande sol till ösregn och sen sol igen och åska?!
Så svårt och veta vad man ska ha för kläder på sig och vad man ska göra när vädret är så oförutsägbart hela tiden. Hur ska man kunna ha 'kläder efter väder' när vädret inte ens kan bestämma sig?
Aja, idag har jag sett två filmer som gick på tv (viasat kanalen alltså). Först såg jag 'Modig' som jag sett förut och sen såg jag 'soul surfer' som är baserad på en sann historia. Den var bra!
Nu ikväll har jag kört zumba, första gången på en månad, roligt! :-)
Idag ska vi sova hemma hos mig, har inte gjort det än sen jag kom hem så det ska bli skönt och göra det. Länge sen ju! :-)




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0