Fjärde advent igår

Hej igår var det fjärde advent och jag jobbade från 10-16. Efter jobbet så åkte jag hem till älskling och hans morbror med familj kom på besök. Vi åt hemmalagad pizza och sen bakade jag och Wilma pepparkakor. Vi dekorerade dem oxå. Dem blev både fina och goda!
Efter det körde vi julklappsspelet som går ut på att vinna julklappar. Man har två tärningar som man ska kasta och om man får samma siffra på båda så får man ta en julklapp.
När alla klappar är tagna så spelar man några rundor till och då får man ta en julklapp från någon annan om man vinner. Jag hade två julklappar men en blev tagen av Julles pappa och i den julklappsen jag hade kvar låg det en häftapparat. Julles pappa ville då byta sin julklapp som innehöll minimarshmallows (den han snodde av mig) mot min så då gjorde vi det. Mysig sista advent! :-)




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0