Igår, 28 dec

Hej igår var det lördag och jag jobbade från 10-17. När jag slutat så kom Jenni till Täby och vi handlade lite. Jag köpte ett par trosor och guld glittriga strumpbyxor till mig själv och en vinröd skjorta till min älskling från mitt jobb. Efter det gick vi till Glitter och där fynda jag ett par örhängen.Sen gick vi till Åhléns och där köpte jag en handduk och en ögonbrynstrimmer, mycket smidigare än att noppa ett hårstrå i taget. Gick även in på Sephora och köpte sminkborttagning för vattenfast mascara, hoppas den funkar mot min nya mascara som vägrar tvättas bort. När vi var klara så åt vi varsin happy meal på Mc'donalds och sen åt vi även varsin donut. Efter det åkte vi hem till Jennis pappa och hängde där ett tag tills älskling kom och hämtade mig. Mysig dag :-)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0