Julbord med jobbet

Hej igår jobbade jag från 11-18. Herregud så mycket folk det var, oj så stressigt! Min bror kom med sina kompisar och handlade av mig. Kul :-)
Men iaf efter jobbet så var det julbord på Taco bar. Haha inte så mycket julmiddag direkt men det blev ju så för det sket sig med det riktiga julbordet.
Det var god mat ändå och min kollega hade med sig sin fyra månader gammal bebis, så jag fick gosa med söta lilla Ebbot!
Efter middagen gick vi till Vapiano (alla utom tre) för att fortsätta umgås och dricka lite. Älskling kom sen oxå och vi stannade där tills stängning. Hade en trevlig kväll, vi är ett härligt gäng :-)






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0