Lördag 7 december

Hej idag har jag jobbat 12-18. Skulle egentligen vara ledig denna helg men alla på mitt jobb är sjuka (och då är vi ändå runt 13 anställda) så det blev så att jag fick jobba denna helg. Och det var ju kaos som det alltid är på helgerna innan jul och dessutom har vi ett erbjudande att man får 3 för 2 på allt i hela butiken. Så man får springa och stressa runt som en höna!
Men iaf efter jobbet kom jag hem och vi hade gäster på besök. Det var min kusin Anna, hennes kille och hennes föräldrar som kom och hälsa på. Hon och hennes kille bor ju i Göteborg så man träffas inte så ofta, senast var på min student liksom och det var ju ett halvår sen så det var kul att dem kunde komma!
Vi fikade och hade det trevligt :-)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0