Söndag 29 dec

Hej idag har jag jobbat 10-17. Efter jobbet köpte jag en silvrig fluga till älskling som han ska ha till skjortan han fick igår, han kommer bli så stilig! :-)
Sen gick jag till Åhléns och lämna jag tillbaka handduken jag köpte igår för när jag kom hem så hade mina föräldrar fixat en ny handduk till mig.
Efter det gick jag till Guldfynd och bytte ut en silverdip jag köpte förut mot silverputs dukar. Silverdipen lät så farlig när jag läste baksidan av den, man skulle ha skyddshandskar och skyddsglasögon och något underlag när man använde den. Jag tyckte det lät lite väl riskabelt så det ville jag inte behålla.
Sen åkte jag hem och så kom älskling hit och nu ska vi sova, jobb imorgon igen! Godnatt :-)

Flugan älskling fick av mig, skjortan är samma färg som bakgrunden (mitt lakan alltså)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0