Torsdag 19 dec

Hej idag har jag jobbat från 10-17. Åkte tåget dit med min bror som skulle till sin julavslutning, åh så skönt för honom att vara ledig tre veckor nu! Det går ju inte för min del eftersom vi har som mest att göra just under denna tid på året. Men iaf efter jobbet så gick jag till specsavers för att göra synundersökning för körkort. Så nu är det bara att skicka in alla papper och betala så får jag tillstånd till att övningsköra. Nu jävlar ska jag sätta igång!
Sen handla jag även lite på mitt jobb. Köpte en blus, träningsleggins och en necessär. Supernöjd!
Nu är jag hos älskling och ska sova, jag är så trött. Jobbar 12-21 imorgon så det är bra om man är pigg då. Godnatt! :-)




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0