Vila i frid solstråle

Hej idag har jag jobbat 10-18. Älskling och hans bror kom och käka lunch med mig och vi åt Kinamat buffe.
Efter jobbet åkte jag tåg hem och min pappa kom och hämta mig vid tågstationen i Vallentuna och när jag sätter mig i bilen så säger han att jag ska samla mig och efter det berättar han att vår älskade fågel Dasha har dött för några minuter sedan. Jag blev så förkrossad och började gråta. Kom hem och såg hennes lilla kropp ligga i mammas händer så jag tog henne och pussade henne. Helt ofattbart, så overkligt att hon inte längre är med oss. Hon var verkligen världens bästa fågel, hon var så speciell och unik. Hon pep alltid när hon ville ut och mysa, hon kunde ligga och mysa med min hand runtom henne i flera timmar. Hon kunde vara fri utomhus utan att vilja flyga bort. Hon var riktigt busig oxå. När vi spelade kort så tog hon upp korten med sin näbb och visade alla vilket kort man hade. Hur söt som helst!
Hon lyste upp varje dag i mitt liv, om man var arg eller ledsen så blev man glad igen när man var med henne. Hon var mitt första husdjur och jag kommer aldrig glömma henne. Jag älskar dig förevigt min solstråle <3

Älskling kom över med läsk och choklad och trösta mig en stund innan han åkte hem igen. Tack sötnos det värmer <3


2004/08/29 - 2013/12/30

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Kristina

Oj. Råka skriva fel datum såg jag. 2004/08/28 ska det stå. Inte 29. Siffrorna sitter så himla nära varandra ju.

2013-12-30 @ 23:51:30
URL: http://www.kristinaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0