Fredags 25 Jan

Hej igår fick jag reda på vad jag fick för betyg på provet och det var VG+; yey!
Sen var jag med älskling efter skolan och när han hade åkt till son match så gjorde jag och brorsan glass eftersom våra föräldrar hade bröllopsdag. Jag var så klantig och tappade först vispgrädden så den gick sönder och hela golvet och kylen var fullt med grädde och sen tappade jag ett ägg oxå, haha fail! Men iallafall när dom kom hem så åkte vi till centrum och käka på Kinarestaurang och sen bowlade vi. Brorsan vann men jag kom tvåa iaf!
Sen kom vi hem och åt glassen vi gjort, det var morotsglass, speciell smak men god :-) Sen kom älskling och sov över. Mysig fredagskväll!

lite grejer jag köpte oxå, tre för 100 på kosmetika och två- pack mysstrumpor för 30 kr.




haha alla fick lika på första kastet






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0