lördag 5 Jan

Tjena alla som läser min lilla blogg!
Idag har jag jobbat från 11-18. Det var inte så mycket folk idag faktiskt,ganska lungt. Josefine kom förbi och hälsa på oxå,trevligt!
Jag handla även en bh och ett gulligt armband till mig själv, man kan väl unna sig lite när man ändå har personalrabatt :-)
På kvällen åkte jag, älskling och hans föräldrar till hans kusin Lina och hälsade på för hon åker iväg om två dagar och ska vara borta i ett halvår. Så vi var där och hade det trevligt och åt lite cupcakes osv. Det var mysigt!
Sleepmode nu, natti

sakerna jag köpte, det blev 126 kr, billigt!

cupcake och deras hund som heter Pricken




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0