söndag 20 Jan

Hej idag har jag jobbat från 12-18. Fick reda på att min kollega som jag jobba med idag är gravid i tredje månaden, fett mysigt ju!
Sen handla Anna Moestam av mig, en tjej från min förra skola. Hon skulle till Afrika imorgon med klassen, fett kul jag vill oxå!
Sen när jag var påväg hem så träffa jag Frida Oliw som gick i min f.d klass. Vi gick sällskap från tåget och hem och prata massa, det var trevligt!
Senare på kvällen kom älskling hit så jag har varit med han resten av kvällen. Mysigt :-) Nu ska vi sova, jag är fett trött och börjar tidigt imorgon. Godnatt!

jag idag

pizza till middag

köpte en lila festis efter jobbet, god!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0