tisdag 29 Jan

Idag efter skolan så var jag en liten stund med älskling och han hade köpt sallad till mig från gym&sim café, så gott! Tack älskling!
sen kl 6 så zumba jag med Carina och Matilda och sen gymma jag vanligt en stund med Sara,Mats,Simon och Isabelle. Efter gymmet träffa jag Mollie och Sofie ett tag. Sofie har ju kommit hem från Gran Canaria igår kväll och hon var fett brun, vill oxå! Fick ett par fina örhängen av henne som hon köpt där, så söt tack vännen!
Nu försöker jag plugga till ett prov vi har imorgon, typ 20 sidor att läsa och jag vill bara sova... men vill ha VG på detta prov så det är bara att börja läsa.

god sallad

örhängen jag fick





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0