onsdag 10 juli

Hejsan!
Idag har jag varit på tandläkarundersökning i Täby. Det såg bra ut, kul och höra!
Efter det köpte jag en paljettkrage från Glitter och en blus och ballerinaskor från H&M.
På eftermiddagen kom älskling, hans bror och deras kusin Lina som dem hade hämtat på Arlanda (Hon har varit på en långresa sedan december och nu kom hon hem en dag och imorgon åker hon igen)
Vi åkte först till svärmors jobb och överraska henne och sedan åkte vi till Lina och överraska hennes familj. Så kul och se allas reaktioner, alla glädjetårar :-)
På kvällen lagade jag och älskling mat hemma hos mig (spagetti med köttfärs). Det var gott!
Nu ska jag packa, beger mig till mitt andra land Ukraina imorgon och blir borta en månad. Vi hörs när jag är tillbaka!
Hejdå, ha det bra här i Sverige!

Från H&M

Från Glitter

Linas och hennes familjs hund Pricken

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0